Trygg til natta-samling for 2 og 3-åringar

Du som blir to eller tre år i Jølster dette året er spesielt invitert til «Trygg til natta» samling/gudsteneste 5. nov kl.16:00 i Helgheim kyrkje. Ta gjerne med deg kosebamse om du har. Samlinga er open også for andre, så det er berre kjekt om du vil ta med deg familie og vener, til dømes foreldre, sysken, besteforeldre eller fadrar denne dagen.

Trygg til natta-samling for 2 og 3-åringar

I samlinga vil vi mellom anna synge barnesongar og kveldssongar. Samlinga
varer ca. ein halv time.
Vi vil be for dykk som er to og tre år ved å tenne eit lys for kvar av dykk.
Og de vil få ei lita gåve som de kan ta med heim.
For mange av dykk vart ei lita tredue med namnet dykkar hengt opp i kyrkja på eit dåpstre då de vart døypte. De som enda ikkje har fått den med seg heim, vil få den no.
Etter samlingsstunda vert det kveldsmat for alle som har lyst til å ete saman, og mogelegheit for leik. Meld ifrå om de kan tenkje dykk å ta med noko til maten (f.eks boller eller frukt).

Påmelding:
Fint å vite ca kor mange som kjem, difor ynskjer vi påmelding på førehand. Send påmelding innan torsdag 2.nov til silje.sorebo@sunnfjordkyrkja.no med namn på barn, alder og kva de eventuelt kan ta med til kveldsmaten.

Venleg helsing trusopplæringsutvalet i
Helgheim og Ålhus sokn