Førsteklasses for 6-åringer

Til høsten begynner du på skolen. Kanskje gleder du deg? Kanskje gruer du deg litt også? Denne våren er derfor en ekstra spennende tid for deg, og vi vil gjerne være med å gru-glede oss sammen med deg. Vi vil derfor få invitere nettopp deg til en helt spesiell klubb i kirken. Klubben vår heter “førsteklasses” og har fått navnet sitt siden klubben bare er for de som skal starte i førsteklasse til høsten.

Førsteklasses for 6-åringer

Klubben skal ha tre samlinger. Vi møtes onsdag 26. april, mandag 8. mai og torsdag 1. juni, alle dagene fra kl. 16.30-18.30 i kirken. Kirken er åpen fra kl. 16.00 og vi starter med middag for både 6-åringen og foresatte.

Sammen skal vi bli kjent, spise, leke med bokstaver, synge, snakke om vennskap og dåpen, høre fortellinger fra bibelen, pynte t-skjorter og kose oss sammen.

Har du en venn som ikke er medlem av kirken, men som skal begynne i førsteklasse, er vennen din selvfølgelig velkommen til å bli med.

Vi gleder oss veldig til å møte deg!

Foresatte er også velkomne til en enkel "foreldre-kafe", dersom man ønsker det.

Via SMS til 476 42 007. Skriv navnet til deltaker, barnehage og evt allergier.

Tilrettelegging

Førsteklasses er en del av trosopplæringsplanen til Kongsberg og Jondalen menighet for alle barn og unge mellom 0-18 år. Vi legger til rette slik at alle kan delta. Hvis din 6-åring har behov for tilrettelegging som vi trenger å vite noe om, gi oss beskjed om dette (f.eks. allergier).

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings for this website / Location -> "Allow"