Krøllesamling

Hjertelig velkommen til en spennende samling for de minste! Som en del av vår trosopplæring inviterer vi til «Krøllesamling» for 2-åringer. Vi møtes mandag 29. april kl. 16.30-18.00 i Kongsberg kirke.

Krøllesamling

Vi åpner dørene kl. 16:00 og starter med enkel middag for store og små fra kl. 16:30. På menyen står pølser i brød/lompe.

Etter maten blir vi bedre kjent med fortellingen om den gode gjeteren som leter høyt og lavt etter sauen som ble borte. Vi vil ha en liten sangstund med såpebobler og matter på gulvet, noe som kanskje er kjent for de som har vært på babysang i kirken. Vi trenger også hjelp til å finne sauen Krølle som har gått seg bort i kirken. Det håper vi at 2-åringene kan hjelpe oss med. Alle barna som deltar vil få med seg tøylammet Krølle hjem i gave.

Vi håper å se mange 2-åringer og foreldre i kirken. Faddere, besteforeldre, tanter, onkler osv. kan være like gode erstatninger dersom foreldrene ikke har anledning til å bli med.

Samlingen er gratis. Påmelding innen 28. april via SMS til 47 64 20 07. Håper vi ser dere!

------------

Info til foresatte:

Krøllesamling er en del av trosopplæringsplanen til Kongsberg og Jondalen menighet for å kunne tilby trosopplæringstiltak til alle barn og unge mellom 0-18 år. Vi legger til rette slik at alle kan delta. Hvis din 2-åring har behov for tilrettelegging som vi trenger å vite noe om, gi oss beskjed om dette (f.eks. allergier).

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet explorer

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Options / søk etter "location" / settings / Fjern "Kirken.no" fra blokkert

Settings for this website / Location -> "Allow"