Snart sendes den nasjonale medarbeiderundersøkelsen ut! Det er en felles medarbeiderundersøkelse for alle som jobber i Den norske kirke, uavhengig av arbeidsgiver.
For å være sikker på at undersøkelsen kommer frem til alle medarbeidere som skal inviteres til å delta, er det viktig at listen over ansatte er gjennomgått og godkjent. Ved at du som kirkeverge gjennomgår listen, sikrer du at alle medarbeidere i ditt fellesråd som skal inviteres til å besvare undersøkelsen mottar den. Samtidig sikrer du at personer som ikke kvalifiserer til å svare på undersøkelsen, ikke mottar den.
Alle kirkeverger vil få en e-post med brukertilgang til vår leverandør Rambøll sin HR-portal for å utføre oppgaven. Tilgangen vil bli sendt til deg på e-post fra Rambøll i løpet av uke 36.
All informasjon om prosessen for gjennomgang og godkjenning vil bli formidlet fra vår leverandør i HR-portalen og på e-post.
Fristen for å gjøre dette er 21.09.2021.
Spørsmål og svar:
Hvordan får jeg tilgang til HR-portalen?
Du som kirkeverge vil få en e-post med informasjon om ditt brukernavn til portalen. Ved førstegangspålogging må du opprette et passord. Brukernavn og passord du oppretter benytter du ved senere pålogginger. Ved å klikke på linken i e-posten får du direkte tilgang til portalen for ditt fellesråd.
Ved senere pålogginger kan du gå til nettsiden: http://www.results.dk
Tast inn ditt brukernavn og passord og klikk på OK.
Hvor kan jeg få brukerveiledning?
Når du logger deg inn i HR-portalen vil det ligge en detaljert veiledning for hvordan du klikker deg rundt i portalen.
Dersom du har behov for ytterligere bistand, kan du også kontakte vår samarbeidspartner Rambøll.
Hva er kriteriene for å delta i undersøkelsen?
All informasjon om hvilke kriterier som gjelder for å delta i undersøkelsen finner du på HR-portalens forside.
Hvor kan jeg få hjelp dersom jeg har andre spørsmål:
Du kan kontakte leverandøren Rambøll Management Consulting på e-post skjemasupport@ramboll.com eller på telefon 40 90 33 00.