Pris til Den norske kirkes rekrutteringsfilm

Rekrutteringsfilmen som ble laget til Den norske kirkes stand på digitale utdanningsmesser i fjor har fått internasjonal anerkjennelse. Filmen er tilgjengelig for nedlastning i Ressursbanken, og kan brukes fritt i hele kirken.

Pris til Den norske kirkes rekrutteringsfilm

I november gikk det som omtales som "VM i innholdsmarkedsføring" av stabelen. International Content Marketing Awards er en internasjonal konkurranse som deler ut priser til blant annet kampanjer og filmer. 

Nært på livet

Den norske kirkes film "Nært på livet" fikk bronse i kategorien "Best Inter-Company Engagement". Det er altså en kategori som handler om å bygge lagfølelsen internt i en organisasjon eller bedrift. Filmen er en rekrutteringsfilm for kirken. I løpet av ett minutt viser den hvordan kirken og alle dens ansatte er til stede for mennesker gjennom hele livet. 

Filmen ble laget til utdanningmessene, som var digitale våren 2021. Det er kommunikasjonsbyrået Geelmuyden Kiese som har produsert filmen i samarbeid med Kirkerådet. 

Fri bruk av filmen

Filmen er tilgjengelig for fri bruk for alle enheter i Den norske kirke. Du kan laste den ned fra Ressursbanken

 

Beklager, men vi kan ikke finne din posisjon pga instillingene i nettleseren din. Du må tillate autolokasjon for å kunne benytte denne funksjonaliteten:

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet explorer

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings / Advanced / Priacy and security / Content settings / Location -> Fjern "kirken.no" fra blokkert-lista

Firefox

Options / søk etter "location" / settings / Fjern "Kirken.no" fra blokkert

Safari

Settings for this website / Location -> "Allow"