Ungdom og Sjelesorg

I samarbeid med flere aktører inviteres alle ansatte i bispedømme til en fagdag med en utfordrende og spennende tematikk.

Ungdom og Sjelesorg
Temadagen arrangeres av studiet Kommunikasjon og livssyn ved NLA Mediehøgskolen Gimlekollen i samarbeid med Agder og Telemark bispedømme og Institutt for Sjelesorg, Modum Bad, Avdeling Sør.

PÅMELDING innen 24. februar via epost til margunn.dahle@nla.no

PRIS: (inkludert varm lunsj) Ordinær: kr. 450,- Student: kr. 250,- For ansatte og frivillige i bispedømmet: Kr. 250,-

Interesserte kan også melde seg på emnet Kristent ungdomsarbeid i sjelesørgerisk perspektiv (10 sp), med kursdager 8-10 mars og 31.mai-01.juni. Innleveringsoppgaven kan leveres i juni eller desember. ...
PROGRAM:
09.30: Registrering og forfriskninger
10.00: Velkomst og introduksjon v/Margunn Serigstad Dahle
10.30: Når jeg skjuler mitt ansikt – refleksjoner om skam v/Berit Okkenhaug Beinstrekk og Q&A
12.30: Varm lunsj
13.15: Skam – og kulturelle forskjeller v/Solveig Omland Beinstrekk og Q&A
14.10: Skam – og serien SKAM v/Margunn Serigstad Dahle
14.30: Kaffe/te og kringle
14.45: Skam – og sjelesorg Panelsamtale v/bidragsyterne, med spørsmål fra salen. Innledning ved Arne Tord Sveinall og Lars Ivar Bratsberg