Fagkvelder om inkluderingsarbeid

I september inviterer vi regionale til fagkvelder i inkluderingsarbeid i kirken. De blir tre ulike fagkvelder i ulike deler av bispedømmet i september hvor vi kan arbeide videre med utfordringene som ble gitt under HEL-konferansen i januar.

Etter inspirasjon fra HEL-konferansen i januar, ønsker vi denne kvelden å arbeide videre med utfordringene som ble gitt til menighetene våre. Foto: Vanja Grut

Fagkveldene er beregnet for prester, diakoner, trosopplærere, organister, menighetsråd, deltakere på HEL-2023, foresatte og frivilllige i menigheten.

Fagkveldene foregår på tre steder i september:

Tordag 14. september 2023
Sted: Stridsklev kirke
For Bamble, Skien og Øvre Telemark prostier

Tirsdag 19. september 2023
Sted: Grim kirke
For Lister, Kristiansand og Otredal prostier

Onsdag 20. september 2023
Sted: Fevik kirke
For Vest-Nedenes, Arendal og Aust-Nedenes prostier

Tidsramme hver kveld: 17:30 - 20:45

Enkel påmelding
For å vite omtrent hvor mange som kommer ber vi om at dere sender en e-post til Rune Rasmussen, rr687@kirken.no, gjerne felles fra hver menighet eller enkeltvis.
Det koster kr. 100,- per person som dekker et måltid. Dette ordner vi med VIPPS eller kontanter på samlingen.

For mer informasjon og detaljert program, se egen brosjyre