"Oi se" teaterverksted

I september vil det bli arrangert teaterverksted for undervisningsansatte og kirkemusikere, andre ansatte og frivillige som jobber med barn fra 0-5 år og ivrer for formidling gjennom teater og musikk.

"Oi se" teaterverksted

Elin Oveland har sammen med flere utarbeidet små teaterforestillinger som trosopplæring for de aller minste. Kurset har vært holdt på IKO tidligere og nå arrangerer vi det her i bispedømmet.
Kurset handler om å formidle tro til barn 0-5 år gjennom barneteater. Det blir gitt en grundig innføring i hvordan lage teater i egen menighet.

Kurset innhold

Det blir innlæring i teaterteknikk, fortellingsteknikk, bruk av musikk, lyder og mimikk. Praktisk øving med manus og rekvisitter.
Gjennom et dagskurs får kursdeltakerne lære seg 1 teaterstykke som de kan gjennomføre i egen menighet.

Presentasjon på facebook: De minstes teater på facebook

Hvor:
1.september i Brevik kirke
8.september i Lyngdal kirkesenter

Dagsprogram:
Oppmøtetid
0900 Workshop start
1200 Lunsj
1500 Vel hjem

Kom
gjerne med ønske
Elin leverer tre ulike stykker;
«Oi Se Dåpen», «Oi Se Gud skaper», «Oi Se, Jula varer helt til påske».
- Ved påmelding, skriv ønske om hvilket stykke i prioritert rekkefølge, hvor 1 er førstevalg

Påmelding:
Det er
best å dra 2 stk. i sammen, for lettere å sette teaterstykket ut i livet når dere kommer hjem. Stykket inneholder tre roller; fortellerstemme, skuespiller, musikerrolle.
Dette kan være et fint samarbeidsprosjekt for kirkemusiker og undervisningsansatt, evt. andre i stab/frivillige!

Mail: bf692@kirken.no innen frist 20.juni for begge datoer! Oppgi teaterstykke-ønske! Gi beskjed om matallergi.
- Oppgi navn, og fakturaadresse
Pris: 200,- per deltakerpar

Gleder oss!
NB! Det er et tak på 20 stk (/10 deltakerpar) per kurs så «første mann til mølla»-prinsippet!