Tekne på senga av diakonipris

No Boots varte tekne på senga då dei fekk den 30. diakoniprisen for Vest-Telemark sundag 16. april.

Frå utdelinga av diakoniprisen, frå venstre: Tor Helge Midtbø, Kristin Kleiv, Jan Gunnar Haugen, Oscar J. Garnes (leiar i Diakonatet), Jan Arild Ålandslid og Vidar Magnushommen.

Gjennom Diakonisamatbeidet i Vest- Telemark har ein dei siste tretti år delt ut ein Diakonipris. Lista over dei dei som har fått påskjøninga er ei heil lita kyrkjehistorie.

Her finn lokale diakonidamer, lokalavis, ein postmann, fleire kafear, og no også eit contryband.

På Diakonisamlinga for Vest- Telemark (sundag 16.april) spela bandet No Boots til songane, og i samband med kunngjeringane bad leiar for Diakonatet i Vest-Telemark, Oscar J. Garnes, bandet kome fram for å ta imot Diakoniprisen for 2023.

- Dette var aldri i mine tankar, sa leiar for bandet Jan Gunnar Haugen. - Me vart teke heilt på senga, då han tok imot prisen.

I grunngjevinga for prisen heiter det:

No Boots har alltid vore  lette å be på diakonale samanhengar.

Ein viktig bit av diakonien er fellesskap, det gjer No Boots i rikeleg monn. Gjennom musikken samlar dei folk, og forløyser tankar og tonar i glede og sorg.

Det starta med Johnny Cash – messe i Vinje kyrkje for mange år sidan.

Elles har dei delteke på Bispevisitas i Vinje, Diakonisamling på Dalen (2012), støttekonsert for Skogsleiren i Fyresdal før nedlegginga.

Delar av bandet har i fleire år spela ved avslutninga av pilegrimsvandringane i Rødal. (Vandring mot fridom, Å vandre med håp).

Tidlegare Diakoniprisvinnarar

1994: Gotfred Rekkebo (post mortem), Nissedal
1995: Vest-Telemark Blad, Kviteseid
1996: Kirkens SOS i Telemark,