Ungdomsleder og lærling i Grimstad

Grimstad fellesråd har ansatt to nye i 2024. En ungdomsleder og Grimstad fellesråds første lærling.

Ungdomsleder og lærling i Grimstad

Merete Olsen har blitt tilsatt i GKF, hos Landvik sokn og Eide sokn i 60% fast + 10% prosjekt

Stillingen som ungdomsleder har ansvar for tre ungdomsklubber, samt knutepunkt i staben for ungdomsarbeidet.

I sin 10% prosjekt stilling (foreløpig for ett år), har menighetsrådet ønsket en ekstra satsning mot konfirmantene, for å få dem med i det øvrige ungdomsarbeidet (klubbene mv.). Det som også er verdt å nevne er at 60% av de 70% er finansiert av Landvik sokn over givertjenesten. Merete har vært vikar i stillingen frem til hun fikk den fast fra 1. mars.

Teodor Nilsen blir Grimstad kirkelig fellesråd sin første lærling!

Han har vært hos oss i ca 5 måneder som opplæringskandidat og går 18. mars over i stillingen som lærling.

Kompetansebeviset knyttes til anleggsgartnerfaget, med noen supplerende lærepunkter fra byggdriftsfaget. Kontrakten er på to år og Teodor er godt i gang sammen med gjengen på drift.