Ledige stillingar - november 2022

I Bjørgvin bispedøme har vi no ledig fleire spennande stillingar. Det gjeld Bergen domkirke menighet og prostia Åsane, Sogn, Nordfjord, Fana og Hardanger og Voss. Ved Bjørgvin bispedømekontor har vi ledig fast stilling som jurist/HR-rådgjevar. Søknadsfrist er 13. november.

Frå fjellet Hornelen i Bremanger ser ein ut over ein del av sokna som no skal ha ny prest. Foto: Sverre Hjørnevik/Fjord Norge

Ledige stillingar i Bjørgvin bispedøme:

Sentrumsprest i Bergen domkirke menighet, Bergen domprosti

Kapellan i Arna sokn, Åsane prosti