På trua laus - er kyrkja venstrevridd?

No kan du sjå opptak frå samtalen mellom biskop Halvor Nordhaug og prof. em. Jan Ove Ulstein på Litteraturhuset 7. september. Med utgangspunkt i Ulstein si bok «Oppbrotsteologi på det lange 70-talet - frigjeringsteologi, marxisme, sosialetikk», var spørsmålet om kyrkja er venstrevridd?

Jan Ove Ulstein og Halvor Nordhaug samtalte om ting dei hadde greie på og erfaring med, då den historiske utviklinga av kyrkja sitt forhold til politikk og samfunn dei siste femti åra stod på dagsorden i samtalen "På trua laus". Foto: Øyvind Valderhaug

Samtalen var innom fleire tema, bl.a. knytt til politikk, oljeleiting, bedehusfolket som globalistar, mennesket som forvaltar av skaparverket, frigjeringsteologi, 68-opprøret som ei sosialetisk vekking, er det mogeleg å vera ein kristen marxist, og kunne kyrkja gå nokon annan veg enn mot venstre?

På videoopptaket kan du også få med deg nokre av spørsmåla frå salen.