På trua laus med Sylfest Lomheim

No kan du sjå eit redigert opptak av samtalen mellom biskop Halvor Nordhaug og professor em. Sylfest Lomheim 20. april i serien "På trua laus" på Litteraturhuset i Bergen.

Halvor Nordhaug og Sylfest Lomheim var samde om at Jesus har levd og at det er gode kjelder til livet hans. Konklusjonane om kven han eigentleg var, er ulik.

Språkprofessor Sylfest Lomheim har skrive boka "Menneskesonen" der han let Jesus, eller Jeshua, som han kallar han, fortelje si historie, slik Lomheim ser den.

Boka er eit forsøk på å skildre historia frå ein som trur at Jesus har levd, men ikkje har stått opp frå dei døde. Samtalen viser at dei to samtalepartnarane var godt samde om noko og heilt usamde om noko.