Soknerådskurs - nyttig informasjon for sokneråda etter kurset

På denne sida finn du nyttig stoff for nye sokneråd. Dersom du er medlem i eit sokneråd og ønskjer repetisjon frå kurset, eller ikkje fekk det med deg, vil du finna ein lysarkserie som er utgitt av Kyrkjerådet. Du kan også skriva inn di evaluering av kurset du var på.

Soknerådskurs - nyttig informasjon for sokneråda etter kurset

EVALUERING AV SOKNERÅDSKURS DU HAR DELTEKE PÅ I 2019

Skriv inn di evaluering av kurset du var med på her. Det blir delt ut evalueringsskjema på kurset, dersom du fyller ut skjema på papir, skal du ikkje skriva inn evaluering her på nettet.

NYTTIGE LENKER

Trusopplæring

Ressursbanken Hjelpemateriell (oversiktar/tips/idear) for å utføre trusopplæring i kyrkjelyden.

Institutt for kristen oppseding. Bøker, CD og anna materiell til utdeling. Ressursbøker og kurs for arbeid med trusopplæring.

Kirken.no om trosopplæring. Kortfatta informasjon med peikarar.

Bjørgvin bispedøme - trusopplæring. Nokre ressursdokument om arbeid med trosopplæring og trusopplæringsplanar.

Vaksenundervisning:

Kristelig studieforbund

Inkludering:

Inkludering i trusopplæringa,

Kompetanse om utviklingshemming

Miljø og rettferd:

Grøn kyrkje,

Kirkens nødhjelp,

Rettferdig handel - Fairtrade

Den globale kyrkja (internasjonal diakoni og misjon)

Ressursside for sokneråd på Den norske kyrkja sine nasjonale nettsider:

Ressursperm for oppfølging av medarbeidarar: