Og det vart ljos - kurs i bibelforteljing 24. september

Under årets festspel i Kristiansund blir kyrkjelege tilsette og andre interesserte invitert til bibelforteljarkurs med Helga Samset i Nordic Light Fotohus i Kristiansund.

Forteljar Helga Samset

Bibelen rommar fantastiske forteljingar. Meir enn det – Bibelen i seg sjølv er ei stor forteljing. Med enkle teknikkar og lang erfaring i kva som skaper lytting, inviterer forteljar Helga Samset denne dagen til praktisk og matnyttig kurs i formidling av Bibelen sine eigne forteljingar.  Kurset inngår i årets program under Festspillene i Kristiansund.

Helga Samset har vore forteljar på heiltid sidan 1995. Ho mottok Statens kunstnarstipend som første forteljar i Noreg. Ho har reist land og strand rundt med eventyr, bibelsk materiale og eigne historier, er ein ynda vegleiar og har utgjeve tre bøker. Kurset i Kristiansund bygger på innhald i Bibelfortellerboka.

Arrangør for bibelforteljarkurset er Festspillene i Kristiansund i samarbeid med Møre bispedømmeråd. Kurset er gratis.

Stad: Nordic Light Fotohus, Kristiansund

Tidspunkt: Fredag 24. september 2021 – kl 12.00-15.30. Gratis lunsj frå kl 11.00.

Påmelding: Send e-post med påmelding til kine@festspillksu.no innan 12. september

Meir informasjon om programmet under årets Festspillene i Kristiansund finn du HER