Saman som kyrkje i heile verda 2021

I dåpen blir vi ein del av eit fantastisk, mangfaldig fellesskap: Kristi verdsvide kyrkje. Derfor inviterer vi alle kyrkjelydar i Møre bispedøme til å vise dette ved å bli med på aksjonen «Saman som kyrkje i hele verda», som går frå Kristi himmelfartsdag til Sankthans 2021. Slik kan lokalkyrkja stå saman med søsterkyrkjene våre globalt i møte med utfordringane frå koronapandemien.

Saman som kyrkje i heile verda 2021

I løpet av dei få vekene kampanjen varte i 2020, svarte fleire sokn i bispedømmet vårt på utfordringa om å ta eit ekstra krafttak for å vise solidaritet med dei som har minst og som treng det aller mest.

Kampanjen i fjor gav gode resultat, med meir enn to millionar kroner på landsbasis. I tillegg kom det inn ein god del direkte til misjonsorganisasjonane. Dette gler vi oss over!

Med aksjonen i år vil vi vidareføre innsatsen inn mot koronasituasjonen, samtidig som vi vil hjelpe kyrkjelyden til å:

• gjere misjonsavtalen sin synleg på kyrkjelyden sine nettsider
  • nå innsamlingsmålet til misjonsprosjektet

Har ikkje kyrkjelyden misjonsavtale enno, kan dette vere eit høve til å kome i gang.

Slik blir de med:

Kyrkjelydane står fritt til å legge opp aksjonen som dei vil, men felles for alle som blir med er følgjande:

1. Kvart sokn melder seg på via nettsida kirken.no/sammen
  2. Alle gjennomfører minst ei digital innsamling via Facebook og/ eller Vipps (sjå innsamlingsvegleier på kirken.no/sammen )
  3. Send inn ein enkel rapport på innsamla beløp etter aksjonen. Summen blir også tatt med i den vanlege årsrapporten over totalt innsamla beløp på misjonsprosjektet.

Pandemien lever fortsatt og vi må vere merksame på konsekvensane av den. Vi meiner derfor det er viktig og riktig å mobilisere igjen for ein ny kampanje i 2021.

På hovudsida for aksjonen (sjå lenka over) finn de mykje informasjon, og lenker til dei ulike misjonsorganisasjonane som er med på aksjonen.

På lenka under finn du Møre bispedøme sin brosjyre:

brosjyre2 Møre aksjon 2021 saman som kyrkje.pdf

Spørsmål kan rettast til