Slo sammen Nordre Sunnmøre og Austre Sunnmøre prosti

Møre bispedømeråd har samrøystes vedtatt å slå sammen Nordre Sunnmøre prosti og Austre Sunnmøre prosti. Prostigrensene elles i bispedømet blir uendra.

Bispedømerådet hadde ei lang drøfting av prostigrensene i Møre. Etter at stiftsdirektøren hadde innstilt på å redusere til fire prosti, valde rådet ei løysing der Austre Sunnmøre prosti blir slått saman med Nordre Sunnmøre prosti, medan dei andre prostia i Møre blir uendra.

Bispedømerådet gjorde dette vedtaket i sak 36/19 Endring av prostigrenser i Møre bispedøme:

1.    Talet på prosti i Møre bispedøme blir redusert frå 7 til 6 med verknad frå 1/1-20.

2.    Prostigrensene for noverande Søre Sunnmøre prosti blir endra til også å omfatte Hornindal sokn, med Volda som prostesete og Søre Sunnmøre prosti som namn.

3.    Noverande Austre Sunnmøre prosti og Nordre Sunnmøre prosti blir slått saman, med Ålesund som prostesete og Nordre Sunnmøre prosti som namn.

4.    Prostigrensene for noverande Molde domprosti blir endra til også å omfatte sokna i noverande Nesset kommune.

5.    Prostigrensene for Indre Romsdal prosti blir endra til å omfatte sokna i Rauma og Vestnes kommuner.

6.    Noverande Ytre Nordmøre prosti held fram.

7.    Prostigrensene for Indre Nordmøre prosti blir endra til å omfatte sokna i Surnadal, Sunndal, Gjemnes og Tingvoll kommunar.

8.    Møre bispedømeråd ber om å få lagt fram eiga sak om administrative og faglege ressursar knytt til den enkelte prost.

9.    Møre bispedømeråd ber Kyrkjerådet vurdere å oppretthalde tildeling av ressursar til fleire beredskapsområde enn det talet på prosti tilseier.