Sokneprest i Nordre Sunnmøre prosti med Borgund sokn som særskild tenestestad. Søknadsfrist 24.10.2024

Det er ledig stilling som sokneprest i Nordre Sunnmøre prosti med Borgund sokn som særskild tenestestad.

Borgund er ein aktiv kyrkjelyd der det er høgt under taket. Kyrkjelyden har ein dyktig stab som arbeider godt i lag tverrfagleg. Like ved kyrkja ligg menighetshuset som er godt egna til samlingar for både små og store.

Det er tilsett eigen ungdomsprest som har hovudansvaret for konfirmantane, trusopplærar og diakon. Desse stillingane er 75 %. (25 % i samarbeidskyrkjelyden) Vi har kantor i full stilling, og det er mange konsertar og kulturarrangement gjennom året.

Borgund er ein del av Ålesund kommune, og Nordre Sunnmøre prosti der prestane møtast regelmessig til kollega og fagsamlingar.

Om du vil lese meir om stillinga, arbeidsoppgåver, kvalifikasjonar og kva vi kan tilby, kan du trykke på denne lenka:

Sokneprest i Nordre Sunnmøre prosti med Borgund sokn som særskild tenestestad

Om du vil søkje på stillinga kan du trykke på denne lenka (krev innlogging):

Søk på stillinga