Gudstjenester 10. mai

Nå er det igjen mulig å samles i kirkene våre med 50 deltakere tilstede. Mange kirker vil fremdeles sende gudstjeneste digitalt.

SØNDAG 10. MAI

Disse kirkene ønsker velkommen til gudstjenester i kirken med 50 tilstede:

• Arna kl. 11 og 1215 med nattverd
  • Bønes kl. 11 med nattverd
  • Domkirken kl. 11 og 1230 med nattverd
  • Laksevåg kl. 11 med nattverd
  • Sandviken kl. 11 med nattverd
  • Solheim kirke kl. 11
  • Storetveit kl. 11 med nattverd
  • Årstad kl. 11 LES MER HER

Det er utarbeidet en smittevernveileder som kirkene skal følge. Det er f.eks bare lov å samle 50 deltakere, i tillegg til medvirkende, i kirkerommet. Alle må holde minst 1 meters avstand. Man kan ikke komme i kirken om man føler seg syk.
Veilederen kan du lese om her.

Disse kirkene ønsker velkommen til digital gudstjeneste:

Bergen International Church:
 Sunday service på engelsk kl 1600. Kan sees på nettsiden.

Birkeland sokn: Søndagspodden tilgjengelig fra Facebooksiden eller nettsiden. Den kan også lastes ned fra din podcast-app.
Gudstjeneste kl. 11. Kan sees på Facebook eller nettsiden.

Biskopshavn kl. 12: Gudstjeneste ved Tor Martin Koppang. Bibeltekst: Joh. 15, 1-8 – vintreet og greinene. Digitale gudstjenester framover i Biskopshavn kirke hver søndag kl. 12.00 på Facebook og menighetens hjemmeside.

Eidsvåg kl. 11: Ungdomsgudstjeneste som kan sees på Facebook og You tube

Loddefjord: musikkandakt og søndagsskole.

Olsvik: kl. 11.00  Gudsteneste på nett tilgjengelig på Facebook.

Slettebakken: kl.11:00. Digital gudstjeneste tilgjengeleg på Vimeo.

Sædalen: Søndagsskolesamling kl 11 og Musikkandakt kl 20 - kan sees på Facebook og YouTube.

Søreide: Andakt sendes kl. 09, og kan sees på nettsiden og Facebook. Les hele programmet til Søreide.

Ytre Arna truleg kl. 09.00: Preike, ev. med ei salme og to tilgjengeleg på nettstaden, Facebook sida og YouTube kanalen.

Åsane   Podcast - ny podcast legges ut hver søndag med en kort andakt over søndagens tekst. Kan sees på Nettsiden.