Gudstjenester på nett 26. april

Gudstjenester og arrangement 25. - og 26. april 2020.

LØRDAG 25. APRIL

Johanneskirken:
Orgelmatinè. Les mer på nettside

SØNDAG 26. APRIL

Bergen International church kl. 16: Det sendes en gudstjeneste kl 1600 på menighetens facebook-side.

Birkeland:
Gudstjeneste kl. 11. Prest Leidulf Øy. Kan sees på Facebook.

Biskopshavn kl. 12: Gudstjeneste ved Tor Martin Koppang. Bibeltekst: Joh. 10, 1-18 – den gode gjeter/hyrde. Digitale gudstjenester framover i Biskopshavn kirke hver søndag kl. 12.00 på Facebook og menighetens hjemmeside.

Eidsvåg kl. 11: Gudstjeneste. Kan sees på Facebook og YouTube.

Fyllingsdalen kl. 11: Gudstjeneste fra Fyllingsdalen kirke. Eystein Wiig er liturg. Forsangerguppe deltar. Digital kirkekaffe kl 12.00. Info på hjemmesiden.

Loddefjord kl. 11.00: Musikkandakt - Kan sees på Facebook og Nettside. Søndagsskole på Facebook.

Olsvik kl. 11.00: Gudstjeneste på facebook/olsvikkirke og kanskje olsvik-kirke.no

Slettebakken kirke kl. 11.00: Gudstjeneste - se den på Facebook.

St. Jakob kl. 20: Kveldsgudstjeneste fra ungdom- og unge voksne-kirken St. Jakob i Bergen sentrum.
Gudstjenesten har også et moderne preg i produksjon, forkynnelse og musikalsk uttrykk. Se den på Facebook.
Medvirkende
Prest: Øyvin Rudolf Sønnesyn Berg. Medliturg: Benedicte Steinbakk
Musikere: Andrea Ådland, Daniel Tveit, Eirik Minde, Emil Jensen Malum, Eirik Kvalbein, Thomas Nordvik
Teknikk og film: Christian Svabø, Øyvind Bjørge. Trosbekjennelse: Frivillige i St. Jakob kirke

Sædalen: Søndagsskolesamling kl 11 og Musikkandakt kl 20. Kan sees på Sædalens  facebookside og YouTube-kanal.

Søreide: Andakt sendes kl. 09, og kan sees på nettsiden og Facebook. Les hele programmet til Søreide.