Gudstjenester 29. mars

• Birkeland kl. 11: Gudstjeneste på Facebook

• Biskopshavn og Eidsvåg kl. 11: Gudstjeneste på
    Prest: Martin Nørremark. Organist: Irina Blankova. Sanger: Benedicte Sjøvold.
    Tema for gudstjenesten er "Det kommer å gå bra".

• Bergen International Church kl. 16: Sunday Service with Kalisha på Facebook

• Fridalen kl. 11: Gudstjeneste på Facebook

• Loddefjord kl. 11: Gudstjeneste på Facebook
    Prest: Arve Haugland.

• Sandviken kl. 11: Gudstjeneste på nettsiden/
    Medvirkende: Sverre Langeland, Helge Unneland og Ivar Mæland.

• Slettebakken kl. 11: Gudstjeneste på Facebook.
    Liturg: Thor Brekkeflat, predikant: Lars Petter Eide, kantor: Kåre Rivenes.

• Sædalen kl. 11: Gudstjeneste på Facebook

• Søreide kl. 11: Gudstjeneste/andakt på facebookog  Der vil også ukens regnbuebønn bli publisert, som er en del av Kirkens nødhjelps fasteaksjon.

• 18: Fasteaksjonsgudstjeneste for ungdom i hele Bjørgvin bispedømme, i Tveit kirke på Askøy. Se gudstjenesten på kirken.no/bjorgvin
    Medvirkende:
    Produksjonsleder er Anine Vieth Mildestvedt, Bjørgvin bispedømme
    Liturg: Thor Haavik
    Medprodusenter: Solveig Hauge Birkenes og Henny Genius, Askøy kirkelige fellesråd og Bjørgvin bispedømme
    Lyd og bilde: John-Edvard Genius Askøy kirkelige fellesråd.
    Band og vokal: ungdommer fra Alive Askøy

Du kan se filmer fra offentlige facebook-sider, selv om du ikke har en egen profil. Les mer her.