Gudstjenester 19. april 2020

SØNDAG 19. APRIL

Bergen Internationale Church: Gudstjeneste på engelsk kl 16:00. De sender også søndagsskole på engelsk.

Birkeland: Gudstjeneste kl. 11. Kan sees på Facebook.

Biskopshavn: Gudstjeneste kl. 12 hver søndag på Facebook og menighetens nettside.

Eidsvåg kl. 11: Gudstjeneste. Kan sees på Facebook og YouTube

Loddefjord: Søndagsskole fra Loddefjord menighet. Kan sees på Facebook. Loddefjord sender også konsert søndag 19. april på Facebook.

Landås: Barnas påskefest - familiegudstjeneste på nett. På menighetens facebookside

Sandvikskirken: Små og store synger påskesalmer. Med kantor Ivar Mæland, kirkemusiker Hilde Kayser Rohde, Birgit Paulsen m.flere fra Sandviken barnegospel, og sokneprest Sverre Langeland. Kan sees på nettsiden, Facebook og YouTube.

Skjold kl. 10.00: Påskefestgudstjeneste - kort familiegudstjeneste på nett Medvirkende er kapellan Marte Håberg Ottesen, kantor Guro Rotevatn Buder, Kristin Haugland og Karina Jean er forsangere, og barn fra Søråshøgda barnekor medvirker digitalt. Påskefestgudstjenesten legges ut på kirkens hjemmeside og facebook.

Søreide: Andakt sendes kl. 09, og kan sees på nettsiden og Facebook. Les hele programmet til Søreide.