Påmelding til julaftangudsteneste i Sunnylven kyrkje

I år vert det julaftangudsteneste i Sunnylven kyrkje kl.14.30 og kl.16.00

Påmelding til julaftangudsteneste i Sunnylven kyrkje

Jula i år vert spesiell på mange forskjellege måtar pga. pandemien og i kyrkja har vi diverre ei maks grense på 50 personar på gudstenestene.

Påmelding

Vi oppfordrar alle som har tenkt seg på gudsteneste på julaftan om å melde seg på på førehand.

Vi er pålagt å føre liste over gudstenestedeltakarar og ved påmelding registrerer du namn, epost og mobil nr. Det er viktig at du stadfestar påmeldinga ved å krysse av i personvernerklæringa under påmeldingsboksen. Her oppgir du også namn og e-postadresse. Du vil då ved avslutning motta ei stadfesting som inneheld ei lenke for å endre/angre påmeldinga di.

Informasjonen vert automatisk sletta 14 dagar etter gudstenesta.

Påmelding via link under:

Påmelding til julaftangudsteneste kl.14.30

Påmelding til julaftangudsteneste kl.16.00

Påmelding via telefon

Du kan også melde deg på via telefon på 40 44 15 22 eller 40 44 15 23

Avmelding

Viss du blir forhindra frå å delta på gudstenesta kan du melde deg av via lenke for å endre/angre påmeldinga di i eposten som du fikk tilsendt ved påmeldinga. Eller du kan gi oss beskjed på epost: post.storfjorden@kyrkja.no eller telefon: 40 44 15 22 eller 40 44 15 23, slik at vi kan frigjere din plass til nokon andre.

Velkomen til gudsteneste på julaftan!

Kontaktinformasjon for Storfjorden kyrkjelege fellesråd

Ødegårdsvegen 3, 6200 Stranda