Påskevandring for heile familien utanfor Sylte kyrkje og Norddal kyrkje

Vi har hatt nokre litt spesielle påskeharar på besøk utanfor kyrkjene våre. Dei har laga nokre flotte påskevandringsoppgåver.

Foto: Gary Bendig, Unsplash

Påskevandring

Siden vi ikkje kan møtast i kyrkja i påska dette året, har vi no laga ei kjekk påskevandring for heile familien utanfor kyrkjene.

5 Påskevandringskort er hengt opp ved Sylte kyrkje og Norddal kyrkje.

Her er det spørsmål om Påska, og praktiske oppgåver du kan gjere ute og når du  kjem heim.

Det du vil trenge å ha med til Påskevandringa:

• Mobil
  • Papir og blyant
  • Litt hyssing
  • Ein liten tollekniv
  • Eit hardkokt egg til kvar. Det kan være dekorert på førehand eller du skriv navnet ditt på.

Første post er å finne ved døra til kyrkja

Send svara og bildet til oss på mail til LS774@kyrkja.no

Vi legg ut bildet  av gode bidrag på facebook sida til Norddal kyrkjelyd

Vinnerane blir trekt ut onsdag etter påske og får ein fin påskepremie.

Dei heldige vinnarane kan hente premien etter avtale på kyrkjekontoret på Fjordhagen.

Kontaktinformasjon for Storfjorden kyrkjelege fellesråd

Ødegårdsvegen 3, 6200 Stranda