Kompetanse

Prest og diakon har utdanning og kompetanse på samtale og omsorg for mennesker. Prestar og diakonar er også underlagt teieplikt:

Jørgen:
Presteutdanning frå Menighetsfakultetet. 5 års erfaring med å jobbe og samtale med ungdommar.

Karine:
Master i kristendom med fordjupning i sjelesorg, inkludert en årseining i psykologi, supplert med praktiske diakonale emner. Årseining i sjelesorg. To år av profesjonsutdanning i medisin.

Margit:

7 årig presteutdanning frå Menighetsfakultetet. Etterutdanning i Førebygging av sjølvmord. Etterutdanning i sjelesorg for utsette for vald og seksuelle overgrep. 4-årig utdaning i Psykoterapi og vegleiing og gestaltterapi ved NGI. Godkjend PREP – vegleiar (ekteskap og samliv) Tek dette året etterutdanning i Pastoral klinisk sjelesorg ved Sjelesorginstituttet på Modum Bad.