Aido legg til rette for breiare frivillig engasjement

Ulstein sokn går nye vegar for å legge til rette for frivillig engasjement i ei ny tid ved hjelp av ei digital teneste. Aido er en app og webløsning som letter administrasjonen, rekrutteringa og koordineringa av frivillige. På ein smart og oversiktlig måte skal frivillige ressursar blitt kobla saman med oppgåver i kyrkjelyden som treng frivillig engasjement

Aido legg til rette for breiare frivillig engasjement

Systemet skapar større fridom og gir god oversikt for den som er frivillig ved å kunne velje oppgåver ein kan bli spurt om. Den frivillige vil alltid ha enkel oversikt over sine oppgåver der ein har registrert seg som frivillig, og svarer enkelt ja eller nei når vedkommende er spurt om ei oppgåve.

Løysinga legg til rette for å "sjå" alle frivillige, og ikkje bare de "4-5 som alltid blir spurt" utan at ein koordinator treng å ringe ei lang liste med folk.

Føresetnaden for at systemet vil fungere er at dei som er open for å bli spurt om oppgåver registrerer seg på appen Aido under Ulstein kyrkje. Som registrert frivillig kan ein velje oppgåver frå ei liste som ein kan bli spurt om. Kvar gong ei oppgåve bli "lyst ut" får alle som har registrert seg som frivillig for denne oppgåva ei melding i appen Aido, der ein kan svare enkelt med "ja" eller "nei".

Aido er utvikla av eit team rundt Håvard Ringstad frå Ulsteinvik og Kristian, Kristoffer, og Thomas.