Konfirmantleir vinter 2018

Dei første dagane i vinterferien var om lag halve konfirmantkullet på leir på Orreneset, ved Fjellsetra i Sykkylven kommune.

Konfirmantleir vinter 2018

Vi var heldige med været og hadde flotte dagar ute i snøen, med akematter, rattkjelke, snøballkasting, langrennski, varm appelsinsaft kokt på bål, slalomski, snowboard og kakao. I tillegg var det song, undervisning, inneleik, leirgudsteneste og god mat på leirstaden. Eigen underhaldningskveld med gode innslag frå både konfirmantar og leiarar vart eit høgdepunkt. Ein flott gjeng konfirmantar å ha med på tur. Tusen takk også til dei kjekke og iherdige ungdomsleiarane vi hadde med, dei gjer ein super innsats med konfirmantane. Vi kunne ikkje gjennomført leiren utan dei! No ser vi fram til leir med resten av konfirmantgruppa, som blir heilt starten av sommarferien.