Torsdagskveld på Fredheim med Sjur Sæter

Torsdag 08. februar kl. 20.00 samlast me endå ein gong til temakveld på Fredheim. Denne kvelden får me besøk av Sjur Sæter, pensjonert sokneprest som bur i Herøy, men er fødd og oppvaksen i Ulsteinvik.

Torsdagskveld på Fredheim med Sjur Sæter

Denne gongen har Det Norske Misjonsselskap (NMS) eit særskilt ansvar for kvelden.

Sjur har fått temaet: Læresveinane sitt liv og virke. Me får høyre om læresvein-rolla generelt, om dei 12 som vandra med Jesus, og nokre av dei 12 litt meir utførleg. Me les ein del bibeltekstar i lag, så ta med bibel. Me har ei matykt og gir ei misjonsgåve.

Alle er hjarteleg velkomne! Sjå annonse i Vikebladet tirsdag 06. februar.​