Årets fasteaksjon blir digital, og er kanskje den viktigaste nokosinne

Denne veka og neste veke skulle konfirmantane ha møtt i kyrkja for å lære om fasteaksjonen og Kirkens Nødhjelp. Kirkens Nødhjelp er akkurat det som ligg i namnet, nemleg norske kyrkjer sin naudhjelpsorganisasjon. Grunna koronasituasjonen har vi kasta oss rundt og lagt om til digital undervisning, slik at konfirmantundervisninga går så normalt som mogleg.

Årets fasteaksjon blir digital, og er kanskje den viktigaste nokosinne

Konfirmantane har tidlegare lært at vi er ein del av den kristne fellesskapen, ein del av ei verdsvid kyrkje. Det er eit viktig element å ha med når vi lærer om Kirkens Nødhjelp og Fasteaksjonen.

I den årlege fasteaksjonen samlar konfirmantar frå heile landet, også Ulstein, inn pengar til Kirkens Nødhjelp sitt viktige arbeid. I år skal vi IKKJE gå med bøsse frå dør til dør grunna koronaviruset. I staden brukar vi den digitale bøssa, og har ein digital innsamling på facebook. Innsamlingsaksjonen finn du her:

Under normale omstende brukar Fasteaksjonen å samle inn i overkant av 100.000,- kroner i Ulstein kommune. Grunna den spesielle situasjonen, også med omsyn til at mange er eller står i fare for å bli permitert, har vi satt oss eit mål om å samle inn 50.000,- kr.

Om du vil lese meir om Kirkens Nødhjelp eller fasteaksjonen, kan du gå inn her:

www.kirkensnodhjelp.no

www.fasteaksjonen.no

Jesaja 58, 5-7:

Er dette den fasta eg har valt,
          ein dag då mennesket plagar seg sjølv,
          bøyer hovudet som eit siv
          og legg seg i sekk og oske?
          Kallar du dette for faste
          og ein dag etter Herrens vilje?

6 Nei, dette er fasta eg har valt:
          å løysa urettferdige lenkjer,
          sprengja banda i åket,
          setja undertrykte fri
          og å bryta kvart åk sund,

7 å dela ditt brød med svoltne
          og la hjelpelause og heimlause koma i hus.
          Du skal sjå til den nakne og kle han,
          du skal ikkje snu ryggen til dine eigne.