Saman som kyrkje i heile verda

Vi hadde satt oss eit mål om samle inn kr. 10.000. Da innsamlingsaksjonen blei avslutta hadde det kommet in kr. 12.000! Takk for ditt bidrag og ditt engasjement!

Kyrkja treng å stå saman i desse tider og hjelper kvarandre. SMM - Samarbeid menighet og misjon har tatt inititivet til denne aksjonen

Ulstein kyrkje har eit samarbeid med NMS som arbeider med fleire prosjekt i Midtausten. Koronakrisen rammer hardt i dette området og nå lager NMS ein video med chat for å gi svar på spørsmål mottakeren har. Hensikten er å yte psykologisk støtte til familier for å håndtere krisen de er inne i. Temaer er hvordan håndter vold i familien, samt frykt, angst og mismot for framtiden. MADEV har samarbeidet med NMS siden 1990 og var den første samarbeidspartneren da arbeidet startet i Midtøsten. De har høy kompetanse på media og online plattformer, samt et stort nettverk de kan nå ut til under nedstengningen av det Egyptiske samfunnet. Her trengst det kr. 20.000 til å realisere prosjektet. Ulstein kyrkje ønskjer klarte å bidra med kr. 12.000 i dette.

Sonja Kaldhol har i 2019 vore med i ei gruppe som har besøkt nokre av NMS sine prosjekt i Midtausten. Ho har vore i Anafora retreatsenter. Ho seier, det er mange kvinner som opplever vald og trakassering og treng hjelp til å klare kvardagen, mestre sine liv. Livsmestringskurs og hjelp til å bearbeide dei vonde opplevingane er avgjerande for å kunne leve eit oppreist liv i verdigheit.

"Eg trygg og ikkje redd lenger" seier ei av kursdeltakarane, "Det er ikkje berre menn som kan ta ansvar, det kan eg også, seier ei anna og ei tredje: "Eg vil ikkje tillate at nokon skal bryte meg ned eller gjere meg svak!"