Synfaringsrapport Ulstein kyrkje

Gjennom eit verbalframlegg i kommunestyremøte 13.12.2018 fekk Ulstein sokn i oppgåve å utarbeide ein dokumentasjon på behov for vedlikehald og universell utforming.

Synfaringsrapport Ulstein kyrkje

Med ulike fagfolk til stades blei det gjennomført ei synfaring av Ulstein kyrkje ut frå ulike aspekt og det blei utarbeidd ein befaringsrapport.

I rapporten kjem det fram store vedlikehaldsoppgåver som treng å bli utført. Det er også vist til mulighetene for betre universell utforming av kyrkjebygget og muligheiter for nye romløysingar i kjellaren under våpenhuset.

Rapporten viser også til nokre grunnleggjande utfordringar og begrensningar Ulstein kyrkje har for å vere brukshus for eit av Noregs mest aktive kyrkjelydane.

Last ned og les rapporten her.