Filmkveld: Korleis utfordrar filmen "Disco" våre trosfellesskap?

Torsdagskveldkomiteen inviterer til film- og samtalekveld 23. januar.

Filmkveld: Korleis utfordrar filmen "Disco" våre trosfellesskap?

Oktober 2019 hadde filmen "Disco" premiere på norske kinoar, og vakte umiddelbart debatt. Vi ser filmen i lag på Sjøborg kino kl 18.30, før vi går til Fredheim for ein liten matbit og ein god, skikkeleg og respektfull prat om inntrykka vi sit att med etter å ha sett filmen.

- Kva i filmen er det som rører ved oss, og kvifor?
- Image, prestasjon og det perfekte står sentralt i filmen. Kjenner vi att dette i livet til unge i dag – i og utenfor kyrkjelyden? Korleis møter vi menneske som slit med desse spørsmåla?

Temakvelden er ein del av "Torsdagskveld på Fredheim"-programmet, og er eit samarbeid mellom Ulstein sokn, Ulstein KFUK-KFUM og Ulstein NMS.

Link til trailer og billettbestilling: https://www.sjoborg.no/MER20190034

På spørsmål om grupperabatt på kinoen har vi fått dette svaret: "Vi kan gi ein gruppepris (over 10 personar) på kr 85 pr billett (barnebillett er 95). De kan reservere billettar eller kjøpe kontant (gruppepris er ikkje tilgjengeleg på nett)."

Filmskaparane seier sjølv mellom anna dette om filmen: "På overflaten virker alt perfekt. 19 år gamle Mirjam er stedatteren til den karismatiske pastoren i menigheten Friheten. Som regjerende verdensmester i disco freestyle-dans, og leder av frikirkens ungdomsgruppe er hun kirkens stolthet. Men under VM kollapser hun på dansegulvet, og nederlaget vekker spørsmål og uro i henne. Hjemme blir hun møtt med at hun må tro mer, tro bedre. Mirjam prøver, men kroppen svikter. I søken etter svar på hvor problemene hennes kommer fra, og i frustrasjon over å ikke bli sett, trekkes hun mot en strengere konservativ menighet. I hemmelighet drar hun på deres sommerleir. "