Kva skjer i kyrkja 2. søndag i Advent?

Her får du ei oversikt over tilbud frå kyrkja i Alver i helga som kjem.

Kva skjer i kyrkja 2. søndag i Advent?

Osterfjorden

Det vert gudsteneste i Ostereidet kyrkje sundag 6. desember kl. 11.00 og 12.00. Det er 2. sundag i advent, og vi ønskjer å ha ei kort og enkel adventsgudsteneste. Det blir godt å møtast igjen! Dette vert den einaste «fysiske» gudstenesta i adventstida i år. Reglane seier at vi berre kan vere 20 deltakarar + medverkande. Vi har ikkje påmeldingssystemet klårt, men reknar med at vi får plass til dei som ønskjer. Er det fullt på første gudstenesta, er det truleg betre plass kl. 12. (Kan hende du kan gå deg ein tur medan du ventar?)

Vi nytter venstre sida av midtgangen på første gudstenesta, og høgre på den andre. Vi har og større plass mellom stolradene no, så vi trur det vert tryggt. Velkomen til kyrkje!

Lindås

På søndag vil det bli gjennomført åpen kirke på Myking fra kl 18:00-20:00. Vi vil også gjennomføre en samling (kort gudstjeneste) kl 19:30.

På søndag vil det også legges ut en andakt fra Ostereidet kyrkje på nettside/facebook.

Radøy

Det vert gudsteneste i Manger, søndag 6. desember. Det er ei grense på 20 deltakarar og difor vert det påmelding i forkant av gudstenesta. Du finn påmeldinga her.

Meland uke 49 og 50

NETT

• Hver dag i adventstiden – fra 1. – 24. desember: 24 historier / 24 luker / 24 ulike personer forteller en liten snutt fra sin troshistorie.
  • 6. desember / Luke 6 (se over): Minigudstjeneste med lystenning, sang, andakt, bønn, velsignelse og salme.
  • Mulig egne løvegjengsendinger.
  • 13. og 20. desember / Luke 13 og 20 (se over): Minigudstjeneste med lystenning, sang, andakt, bønn, velsignelse og salme.
  • Kulturkonsert i opptak sendes på nett 13. desember.
  • Julaften: Felles nett-gudstjeneste, dels fra Meland kyrkje

FYSISK

• Barnehageteater x 7 uke 49 + Barnehageteater x 3 uke 50
  • Dåpsgudstenester x 2 søndag 6/12
  • Skulegudstenester?
  • Gudstjeneste 13. desember? Uavklart
  • Julaften og 1. og 2. juledag? Uavklart antall gudstjenester

Knarvik 2. og 3. søndag i advent

I Knarvik kyrkje skulle det denne helga vore Lys Våken og familiegudsteneste. Dette er utsett til februar 2020, les meir her. Det blir lukka dåpsgudstenester i Knarvik og Alversund kyrkje 6. desember.

I Knarvik kyrkje vert det gudsteneste 13. desember. Meir info og påmelding kjem på kyrkja.no/knarvik

I Seim kyrkje vert det utdeling av 4-årsbok 13. desember. Familiar frå Seim med 4-åringar kan melda seg på her innan 7. desember.