Covid-19: Avlysing av gudstenester og andre arrangement

Med bakgrunn i smittesituasjonen og nye restriksjonar i Alver kommune, vert alle gudstenester i sokna i Alver i tida 7.-23.november 2020 avlyste. Dette gjeld også ein del andre arrangement.

Covid-19: Avlysing av gudstenester og andre arrangement

Dåp, vigsel og gravferd

Dåp og vigsel som er avtalt i denne tida kan gjennomførast som ei eiga gudsteneste med inntil 20 deltakande.

Gravferder kan gjennomførast med inntil 50 deltakande til stades.

Alle som er i kyrkja vert tildelt faste sitteplassar med minimum 1 meter avstand.

Konfirmantundervising, småbarnstreff o.l.

Det vert ikkje samlingar i veke 46. Kyrkja i Alver vil ta stilling til kva samlingar kan verta gjennomført framover i løpet av komande veka.

Radiogudsteneste frå Knarvik kyrkje 8.november

NRK har no avlyst direktesendinga frå Knarvik kyrkje.