Sommerfest for alle i Alver!

Det er i Haltejohansvika på Frekhaug det skjer 9. juni kl 1630! Grilling, gøye aktiviteter og god stemning for hele familien.

Sommerfest for alle i Alver!

Kyrkja i Alver stiller med varme griller i Haltejohansvika på Frekhaug, så kan du ta med grillmat og bli med på en skikkelig fest for store og små. Kanskje kan du ta med litt ekstra og dele med en som har glemt å ta med? Det blir hoppepute for barna, og gøye aktiviteter og konkurranser for alle aldersgrupper.

Det blir en egen grill for dere som ikke spiser svinekjøtt.

Hvor

Haltejohansvika er ved sjøen like ved Galtenesvegen på Frekhaug. Hvis du ikke er kjent kan du parkere ved Neumann i Mjåtveitflaten 55. Kl 1620 vil det være noen der som kan vise veien (ca 10 min. å gå).

Trenger du hjelp med transport kan du kontakte Åge Clausen på tlf 95801945 senest 7. juni.

Annen informasjon

Påmelding til diakon Ruben Sæle på tlf. 413 83 195 eller mail rs433@kyrkja.no.

Det er frivillig betaling på kr. 20 per person, men maks kr. 50 per familie til å dekke litt felles utgifter.

Arrangementet er alkoholfritt.

All bading og lek skjer på eget ansvar. Foreldre har ansvar for egne barn under hele arrangementet.