Den store barnehelga

I helga 14-16.oktober er det pyjamasfest for 3-åringar, bollefest for 4-åringar og familiegudsteneste. 3- og 4-åringane skal ha fått invitasjon i posten, men om du ikkje har fått så du melde deg på her

Den store barnehelga

Påmelding pyjamasfest for 3-åringar: www.kyrkja.no/natta

Påmelding til bollefest for 4-åringar: www.kyrkja.no/bollefest

Helga startar med pyjamasfest for 3-åringane fredag 14.oktober frå kl. 17.30 til 18.30. Ta med kosebamse og kom i din finaste pyjamas. Me skal syngje, fortelje frå bibelen og ete kveldsmat saman. Laurdag 15.oktober kl 15.00 til 16.15 er det bollefest for 4-åringane. Her blir det og song, bibelforteljing, me skal gjere ei oppgåve frå aktivitetsheftet du får den dagen, sjå på boka du skal få søndag, og sjølvsagt ete boller og drikke saft. Søndag kan alle bli med på familiegudsteneste med Nils Arne Lavik og Jostein Hauge. Her skal  3- og 4-åringane få kvar si bok.
miniklistremerkebok mi kyrkjebok