Gjevarteneste

Me arbeidar for å få ein stilling som kyrkjelydsprest frå hausten 2019. Den stillinga skal gå til å auke tilbodet frå Austrheimkyrkja, særleg for born og ungdom. For at dette skal realiserast treng me fleire faste gjevarar.

Gjevarteneste

Levande engasjement for kyrkja vår krev også at me er villige til å satse

Det har kome til fleire nye gjevarar, og det er me svært takksame for. No er ei stilling som kyrkjelydsprest innan rekkevidde. Det blir gjevarteneste kombinert med trusopplæringsmidlar som kan realisere stillingen. Me satsar på oppstart hausten 2019

Soknerådet oppfordrar no til eit krafttak for kyrkjelydsarbeidet og oppfordrar hermed DEG til å inngå i ei
fast gjevarteneste for kyrkjelydsprest i Austrheimkyrkja.

Vert du med?

- Du kan bli fast gjevar - ta kontakt 56 16 72 90 eller post.austrheim@kyrkja.no

- Du kan gje ei gåve til kontonummer: 3632 71 55592
Merk betalinga med "gåve gjevarteneste". Du kan og få skattefrådrag på gåver.
                Då må det meldast frå til oss, og me må ha personnummeret ditt.

- Du kan og gje gåve via Vipps.
Søk opp "Austrheim sokn" eller bruk Vippsnummer: 88352