Kristuskransen

Austrheim- og Fedjekonfirmantane bruker kristuskransen i undervisninga. Kristuskransen består av 18 perler med ulik størrelse,farge og form -kvar med si spesielle tyding.Dei minner oss om dei viktigaste sidene ved Jesu liv og gjerning samtidig som dei peikar på viktige sider ved det å vere menneske på jorda, skapt av Gud.Me bevegar oss frå perle til perle,og samtidig gjennom ulike områder av livet der det er godt å ha Gud.

Kristuskransen

Gjennom konfirmantåret bruker vi kristuskransen, og kvar samling tar for seg ei perle. Kristuskransen vart utvikla av den svenske biskopen Martin Lönnebo. Biskop Lönnebo satt i fleire dagar fast på en gresk øy, på grunn av storm. Då han såg dei greske fiskarne med sine armbånd, kombologia, kom han på ideen med kristuskransen. Først utviklet han, på papir, ein livsring av perler (derav det svenske navnet Frälsarkransen), kor han gav alle perlene ei bestemt tydning. Etter hemireisa til Sverige lagde han eit perlebånd, basert på skissene sine, og begynte å bruke kransen som ein bønnehjelp. Oppfinnelsen spredde seg raskt i Sverige, og etterhvert videre til andre lutherske land. I Nordhordland var det Austrheim og Fedje som starta med dette, men no vert kristuskransen brukt i heile Nordhordland.