Det nye soknerådet i Fjaler

Valstyret i Fjaler sokn var samla til telling og kandidatkåring etter kvart som vallokala stengte måndag kveld. Rundt kl. 23.00 var resultatet for soknerådsvalet ferdig, og no er det klart kven som skal styre kyrkja i Fjaler dei kommande fire åra.

Det nye soknerådet i Fjaler

Av 1818 personar i soknet med stemmerett til Kyrkjevalet 2023 har 304 stemt ved anten begge eller eit av dei to kyrkjevala. Det betyr ei valdeltaking på 17%. som er ned frå 25% i Kyrkjevalet 2019, trass høg valoppslutning i digital førehandsavstemming – som var mogleg første gang i Kyrkjevalet 2023.

Talet som stemte på førehand anten digitalt eller på papir var 78 personar, noko som betyr meir enn ei dobling av talet forhåndsstemmer samanlikna med 2019.

Til soknerådsvalet var det éi liste (nominasjonskomitéens liste), og her er det 304 personar som har avgitt stemme.

Det nye soknerådet trer i funksjon som sokneråd 1. november og som kyrkjeleg fellesråd 1. desember.

Konstituerande møte skal finne stad før utgangen av oktober.

1 Hugo Fretland 393
2 Trude G. Høgseth Felde 374
3 Terje Roald Halsnes 366
4 Sissel Irene Bringeland 357
5 Ole Jakob Nedrebø 347
6 Kristin Kalstad 345

1. vara Geir Magne Kleppe 336
2. vara Solveig Nitter 332
3. vara Elisabeth Hove Bråtane 325
4. vara Kari Heier Nistad 322
5. vara Lena Therese Solheim Valvik 320

Bispedømmeråd og Kyrkjemøte
Når det gjeld avstemming til bispedømmeråd og Kyrkjemøtet, har valstyret i Fjaler berre ansvar for førebels opptelling før oversending av stemmesedler til valrådet i Bjørgvin bispedømme, som står for den endelege opptellinga og prøving av stemmesedlane.

For dei stemmeberettiga i Fjaler viser førebels oppteljing slike tal listestemmer:

1 Nominasjonskomitéens liste  67
2 Open folkekyrkje  62