Vipps

Det er fleire som har etterlyst Vipps til betaling av offer og konsertbilletter. No er det på plass. Dei som vil betale med Vipps brukar ein «app» på smarttelefonen sin.

Vipps

I Vipps-appen kan du søke på "Fjaler sokn," "kyrkja i Fjaler" eller bruke Vipps-nummeret vårt #127523.

HUGS Å SKRIVE KVA BETALINGA GJELD, f.eks. "offer til Kirkens SOS", eller "offer [stad & dato]".

Dei som har med seg kontantar kan sjølvsagt fortsette med det.

For å betale for kyrkjebladet, kan du Vippse til "Kyrkjeblad for Fjaler" #557133 eller bruke bankkontonr. 3741 20 73135.

Obs! Vi brukar ikkje Vipps til minnegåver ved gravferd.