Påmelding til gudstenester julaftan

Hjarteleg velkommen til gudstenester julaftan. Pga Korona-restriksjoner tek vi i år imot påmelding.

Påmelding til gudstenester julaftan

Du kan melda deg på frå måndag 20.12:
Mjømna kyrkje kl 11: Påmelding på sms til Mina Andreassen, mobil 92631866
Brekke kyrkej kl 13.30: Påmelding sms til Randi Trædal, mob 92832808
Gulen kyrkje kl 16.00: Påmelding sms til Åse Haugen, mob 48250014

Vi har lov å ha 50 personar på kvar gudsteneste ved faste tilviste plassar. Det betyr at deltakarane skal sitje på stol, benk eller liknande under heile arrangementet med unntak av nødvendig bevegelse. Det skal førast oversikt over kvar den enkelte sit. Dette vil bli gjort ved å ta bilete, som blir sletta etter 14 dagar.