Avlyst: Gudstenester i Påska

Pga nye restriksjoner fra regjering og kirken sentralt er det med tungt hjerte vi må avlyse alle planlagte gudstjenester i påsken.

Avlyst: Gudstenester i Påska
Som deres prest vil jeg hilse dere med salme 23, og be om Guds beskyttelse og velsignelse over påskehøytiden. Jeg vil også si at selv om gudstjenestene er avlyst, så er kirken fremdeles tilstede. Og Jesus er fremdeles stått opp! Har du noe du vil at jeg skal be for så ta kontakt, enten gjennom telefon eller mail. Jeg vil ta med meg bønneemner inn i kirkerommet og løfte de frem for vår Far i himmelen!

Beste hilsen Per Børge Hillestad
Sokneprest Gulen

En salme av David. Herren er min hyrde, jeg mangler ikke noe.
2 Han lar meg ligge i grønne enger, han leder meg til vann der jeg finner hvile.
3 Han gir meg nytt liv. Han fører meg på rettferdighets stier for sitt navns skyld.
4 Om jeg enn skulle vandre i dødsskyggens dal, frykter jeg ikke noe ondt. For du er med meg. Din kjepp og din stav, de trøster meg.
5 Du dekker bord for meg like foran mine fiender. Du salver mitt hode med olje. Mitt beger renner over.
6 Bare godhet og miskunn skal følge meg alle mine dager, og jeg skal bo i Herrens hus gjennom alle tider

Følgende gudstjenester er altså avlyst:
Palmesøndag 28.mars kl 15.30: Gudsteneste i Byrknes Bedehuskapell v/ Bjørn Magne Hansen. Offer til Sygna vgs

Skjærtorsdag 1.april kl 11.00: Gudsteneste i Gulen kyrkje v/ Per Børge Hillestad Nattverd. Offer til Blå Kors

Langfredag 2.april kl 11.00: Bibeltime-gudsteneste i Brekke kyrkje v/ Per Børge Hillestad. Tema: Jesu rettssak.

1.påskedag 4.april kl 11.00: Gulen kyrkje v/ Per Børge Hillestad. Nattverd. Offer til Changemaker. Konfirmantar deltek.

1.påskedag kl 19.00: Gudsteneste i Brekke kyrkje v/Per Børge Hillestad. Nattverd. Offer til kyrkjelydsarbeidet. Konfirmantar deltek.

2.påskedag 5.april kl 11.00: Gudsteneste i Mjømna kyrkje v/ Per Børge Hillestad. Solosong og musikkinnslag ved Hans Høie. Nattverd. Offer til kyrkjelydsarbeidet. Soknemøte etter gudstenesta. Saker: Årsmelding og justert liturgi.