Resultat Kyrkjevalet 2023

Resultat kyrkjeval 2023

Då er resultater frå kyrkjevalet 2023 i Brekke, Gulen og Mjømna sokn ferdig opptalt.

Valresultat 2023,

Valresultat 2023 Brekke sokn

Bodil Bjørlo Takle

122

Jan Helge Kristensen

116

Renate Sætre

101

Johnny Leidvin Langvatn

107

Line Sætre

98

Per Arne Breidvik

92

Inger Marie Håheim Tynning

98

Det betyr at Bodil Ruth Bjørlo Takle og Jan Helge Kristensen er vald inn som medlemmer av Gulen kyrkjelege råd.

Johnny Leidvin Langvatn, Renate Sætre og Line Sætre er vara til Gulen kyrkjelege råd. Alle på lista er medlem av Brekke sokneutval

Valresultat  2023 Mjømna sokn

9

Erene Oddrun Wilberg

84

Det betyr at Anne Kristine Evjenth Ytreøy og Mina Catrin Dahl Andreassen er vald inn som medlemmer av Gulen kyrkjelege råd.

Bente Iren Haugen, Sølvi-Ann Oddekalv og Erene Oddrun Wilberg er vara til Gulen kyrkjelege råd. Alle på lista er medlem av Mjømna sokneutval.

Valresultat 2023 Gulen sokn

Halvor Langeseth Brosvik

212

Odd Harald Per Eide

219

Heidi Rosseland-Færestrand

186

Magny Jorunn Eggum Berg

223

Kari Hella Furnes

194

Sigrun Haveland

202

Laila Margaret Kjelby

179

8

Åse Haugen

235

Det Betyr at Åse Haugen og Magny Jorunn Eggum Berg er vald inn som medlem av Gulen kyrkjelege råd

Odd Harald Per Eide, Halvor Langeseth Brosvik og Sigrun Haveland er vara til Gulen kyrkjelege råd. Alle på lista er medlem av Gulen sokneutval.