Opa kyrkje 24. februar kl 18.15 - for samhold og håp

Det ver opa kyrkje laurdag 24. februar kl 18.15, i høve 2-års markeringa av krigen i Ukraina. Det pågår krig og konfliktar også i andre deler av verda, så kyrkja er ope for absolutt alle som vil kome å kjenne på samhold og håp. I forkant av "opa kyrkja", er det katolsk messe i kyrkja kl 17-18.

Laurdag 24. februar kl 18.15 er kyrkja ope for alle som vil kome.

Representantar for dei Ukrainske flyktningane på Hareid vil den 24.02 organisere ei markering av 2-årsdagen for Russland sin fullskala invasjon av Ukraina. Markeringa startar på biblioteket kl 1700, der det vert kort appell v/ordførar, talar, presentasjonar og kulturinnslag.

Etterpå (kl 1800) vert det fakkeltog til opa Hareid kyrkje, der ein kan tenne lys, be, kjenne på fellesskap og ro. Diakoniutvalet til Hareid sokn er tilstades i kyrkja.

Det er viktig å hugse at det pågår krig og konfliktar også i andre delar av verda. Kirkemøtet (øvste organ i Den norske kyrkja) oppfordrar innstendig norske myndigheiter til å oppretthalde den humanitære støtta til andre deler av verda, samtidig som ein støttar Ukraina.

Uttalelse fra Kirkemøtet i Den norske kirke

Kontaktinformasjon for Hareid Sokn

Besøksadresse:
Bedehusgata 17
Postadresse:
6069 Hareid

E-post:
kyrkjekontoret@hareid.kommune.no

Opningstider for publikum på kyrkjekontoret:
Mandag: stengt
Tysdag-fredag: 10.00 - 15.00