Barnegravfeltet på kyrkjegarden

Siste veka i juli sett vi i gong utbetring nedre del av barnegravfeltet på kyrkjegarden. Barnegravfeltet har tider av året vore plaga av oppsamling av vann på grunn av manglande drenering og eit søkk i terrenget. Etter ønske frå pårørande vert arbeid med å utbetre dette igangsett siste veka i juli. Det vert lagt på dreneringsmasse, jord og sådd til på nytt. Det er kyrkje- og kyrkjegardsutvalet som leiar arbeidet ilag med kyrkjegardsarbeidar.

Hareid kyrkjegard. Bildet er tatt frå nyedelen (ikkje barnegravfeltet). Foto: Hareid sokn

Vi ber om forståing for at dei gravminna det gjeld må flyttast medan ein arbeider med dette. Vi reknar med at arbeidet vil vere gjort i løpet av to veker, og gravminna vert då sett tilbake på nøyaktig same plass som dei sto.

Dei som festar (er ansvarleg) for desse gravsteda får brev med orientering om dette.

Kontaktinformasjon for Hareid Sokn

Besøksadresse:
Bedehusgata 17
Postadresse:
6069 Hareid

E-post:
kyrkjekontoret@hareid.kommune.no

Opningstider for publikum på kyrkjekontoret:
Mandag: stengt
Tysdag-fredag: 10.00 - 15.00