Spre glede til kvarandre. Gje kvarandre ei hand å halde i.

Hareid frivilligsentral driv eit viktig, sosialt entreprenørskap i Hareid kommune. ”Vi treng deg. Du treng oss!”

Spre glede til kvarandre. Gje kvarandre ei hand å halde i.

Frivilligsentralen i Hareid sokn bidreg til å skape møteplasser og tilbod i Hareid, og er ein samhandlingsarena for frivillighet i Hareid. Sentralen er eit kontaktsenter med eit opent og inkluderande fellesskap, samhandling på tvers av alder, kjønn eller etnisk tilhørighet. Ein viktig arena der engasjerte, frivillige medarbeidarar utgjer ein positiv forskjell i lokalmiljøet.
I 2017 var det omlag 100 personar som tilsaman bidrog med omlag 7.000 frivillige arbeidstimar. Dette arbeidet står det stor respekt av! Vi er svært takksame for innsatsen som dei frivillige bidreg med for å skape eit godt lokalsamfunn - prega av likeverd, deltaking og respekt for mangfald.

Meir om Hareid frivilligsentral:

• Frivilligsentralen i Hareid er eigd av Hareid sokn. Frivilligsentralen har eigne retningslinjer for drifta.
  • Kommunen vidarefører tilskotet som kjem frå staten, til Frivilligsentralen. Resterande driftsbudsjett dekkast av Hareid sokn.
  • Har som mål å knyte saman menneske og vere eit samlingspunkt der alle som er innom frivilligsentralen kan føle at dei kan vere noko for andre.
  • Er ein formidlingssentral for frivillige tenester.
  • Vil vere med på å setje i gong og drive trivselsfremjande tiltak for ulike grupper.
  • Ynskjer ikkje å konkurrere med frivillige lag og organisasjonar, men samarbeide med dei.
  • Erstattar ikkje offentlege tenesteorganisasjonar, men er eit tillegg til desse.

Hareid kommune:
På kommunen si heimeside ligg det no link til Frivilligsentralen

Kontaktinformasjon for Hareid Sokn

Besøksadresse:
Bedehusgata 17
Postadresse:
6069 Hareid

E-post:
kyrkjekontoret@hareid.kommune.no

Opningstider for publikum på kyrkjekontoret:
Mandag: stengt
Tysdag-fredag: 10.00 - 15.00