Sjømannsgudsteneste

Gudstenesta søndag vil ha preg av at vi er eit maritimt folkeferd. Og bibeltekstene for denne dagen er og maritimt prega, stormen på Genesaretsjøen og Jesus som stiller stormen. Grimstadkoret vert med under gudstenesta, og vil blant anna synge «Ein båt i stormen duva». Innleiingsvis vil Jakob Sande sin sjømannssalme bli sungen akkompagnert med orgel og trekkspel. Sidan det er ein «sjømannskyrkjedag, vil det bli servert kaffe og vafler til slutt.

Ishavsskuta Polarstar i Hareid sentrum sommaren 2018.

100-årsdagen for våpenkvile i Den fyrste verdskrig
Men denne dagen, den 11.11. kl 1100 er det nøyaktig 100 års sidan den første verdskrig slutta.Våpenkvila blei bestemt til det symbolske tidspunktet 11.11. klokken 11, og blei kommunisert til skyttergravene. Over ni millioner soldatar og sju millioner sivile hadde då blitt drept sidan krigen startet i 1914. I løpet av krigen blei 9,5 millioner menneske drevne på flukt i Europa. Krigen markerte eit historiske vendepunkt, både med den globale krigføringen og det enorme omfanget av vold og ødeleggelse.

Markering - gudstenesta 11.11. kl. 11
Nordmenn segla på alle hav under den krigen, og 2000 miste livet og over 10 000 var involvert i krigshendingar.  Vi vil og markere dette minne med songen Kornet og Freden som postludium og så gå i prosesjon ut til minnesteinane og legge alterblomane ned der til minne om dei falne.  Etterpå vert det vafler og kaffe på ekte sjømannskyrkjevis.

Kontaktinformasjon for Hareid Sokn

Besøksadresse:
Bedehusgata 17
Postadresse:
6069 Hareid

E-post:
kyrkjekontoret@hareid.kommune.no

Opningstider for publikum på kyrkjekontoret:
Mandag: stengt
Tysdag-fredag: 10.00 - 15.00