Utdanningsmesse i Ålesund 29. januar 2024

Er du i ferd med å velge utdanning eller yrke, kan kanskje Den norske kyrkja vere ein arbeidsplass for deg. Den norske kyrkja har stand på utdanningsmessa i Ålesund mandag 29. januar 2024 frå kl 09.00 til kl 14.00. Her kan du få vite meir om kva type stillingar vi har i kyrkja. Det er meir variasjon og mangfald i kyrkja enn mange trur. Velkomen!

Utdanningsmesse i Ålesund 29. januar 2024

Gjennom jobb i kyrkja, kjem du nært på livet - heile livet.

Vil du jobbe i kyrkja?

Her kan du finne ut meir om stillingane prest, kantor/organist, kateket eller diakon, om kvalifikasjonskrav og studiemuligheiter.

MEN VI HAR OG BEHOV FOR:
I tillegg til dei nemnte stillingane som ofte blir kalla dei som går i "kappe og krage" - er det og mange som jobbar i stillingar som ikkje er vigsla. Dei som søkjer kyrkja sine tenester treng å bli møtt av tilsette med serviceinnstilling og kunnskap. Ei levande lokalkyrkje er avhengig av eit tverrfagleg fellesskap. Eit fellesskap der dyktige fagfolk kan samarbeide om å skape gode møter mellom menneske, og legge til rette for møte mellom menneske og Gud.

Difor har kyrkja behov for folk med kompetanse innanfor alt frå økonomi og administrasjon til byggdrift og grøntfag. Gode kyrkjeverjer og andre leiarar er viktig. Kyrkja treng folk som kan engasjere og administrere frivillige, og treng mangfaldet som skal til for at kyrkja kan vere for alle, der dei er.

DEI VANLEGASTE STILLINGANE I KYRKJA:
Innanfor økonomi og administrasjon:
Kyrkjeverje/dagleg leiar, personalsjef/medarbeidar, økonomisjef/medarbeider, arkivleiar/medarbeidar.

Vedlikehald og praktisk arbeid:
Kyrkjetenar, reinhaldar, vaktmeister, klokkar, kyrkjegards- og krematorieleiar/medarbeidar.

Barn og unge:
Barne- og ungdomsarbeidar, pedagogisk leiar

Anna arbeid med menneske:
Miljøterapeut, diakonmedarbeidar, aktivitetsleiar

Musikk:
Organist, kyrkjemusikar, dirigent/korleiar

Les meir om utdanningsmessene

MF vitenskapelig høyskole - Norges største fagmiljø for teologi, religion og samfunn.

Hareid sokn
Bedehusgata 17, Hareid
Postboks 48, 6069 Hareid
Epost:

Kontaktinformasjon for Hareid Sokn

Besøksadresse:
Bedehusgata 17
Postadresse:
6069 Hareid

E-post:
kyrkjekontoret@hareid.kommune.no

Opningstider for publikum på kyrkjekontoret: