"Min favoritt" julekonsert 21.12. kl 21

"Min favoritt" konsert er ein tradisjonell julekonsert med kanskje utradisjonelle aktørar! Vi har nye solistar med kvart år som sjølv vel sin favoritt julesong som dei vil framføre. Her er erfarne og uerfarne solistar i god mix. Eit lite band er med og koristar.

"Min favoritt" julekonsert 21.12. kl 21

Nytt av året er at vi har med eit prosjektkor som har øva 3 gongar i haust før denne konserten. Bill.kr.300,- der alt overskot går til kyrkjelydshuset. Førehandssal av numererte plassar er i gang! Vipps til 16290 og mrk.med "Min favoritt" Vi legg av billettane på kyrkjekontoret og du hentar så snart som råd. Du kan også stikke innom kyrkjekontoret for å kjøpe billettar.

Årets solistar er: Ina Cat.Pedersen, Kamilla Grimstad Hagen, Terje Giskødegård Balsnes, Kjerstin Ringstad, Solveig Husby, Victoria Nedrelid, Judith Roppen Kvalsvik.

Arrangør: Hareid sokn

Kontaktinformasjon for Hareid Sokn

Besøksadresse:
Bedehusgata 17
Postadresse:
6069 Hareid

E-post:
kyrkjekontoret@hareid.kommune.no

Opningstider for publikum på kyrkjekontoret:
Mandag: stengt
Tysdag-fredag: 10.00 - 15.00