BABYSANG PÅ ULVEN!

Nå starter vi opp babysang i Østre Aker kirke annenhver tirsdag formiddag.

BABYSANG PÅ ULVEN!

Det starter nå opp babysang annenhver tirsdag i Østre Aker kirke fra 31. januar til 9. mai (oddetallsuker). Adressen er Ulvenveien 110. Nærmeste bussholdeplass er Ulvenkrysset eller Persveien. Babysangen begynner kl. 11.00 og varer opp mot 45 minutter. Etterpå kan man gjerne bli igjen en stund; spise matpakke, ta en kaffekopp, prate og la barna leke.

Meld deg gjerne på babysang-lista ved å skrive til prest Sara på sm729@kirken.no eller 99239875. Da får du påminnelse og informasjon om endringer/avlysninger.

Babysangen er livssynsåpen og gratis. Drop-in.
Velkommen til et hyggelig treff!

English: “Babysang” is a good place to practice Norwegian and learn new songs. The groups are not too big, and the leaders will be happy to include you and translate!